Посно, вкусно и здраво: Направете рижото со печурки и кромид, дури и почетниците можат да го подготват!

Рижото е секогаш добар избор за посни денови, и вака се подготвува!

Доколку ви треба добар рецепт за пост на вода, комбинирајте заситена и здрава храна како што се печурки! Овој рецепт за рижото може да го подготват почетници во кујната, а бидејќи е заситен и неутрален, експериментирајте со разни адитиви што ќе го подигнат неговиот вкус на повисоко ниво!

Состојки:

  • Две чаши ориз
  • 300 грама печурки
  • 3 чешниња лук
  • 1 мала главица кромид
  • Зачин со зеленчук
  • Сол, бибер

Подготовка:
Во шерпа со подебело дно, издинстајте исецкан кромид, лук и печурки во малку вода. Додадете го оризот и оставете го да се крчка малку. Истурете вода да впие, две чаши ориз треба да бидат доволни за четири чаши вода. Зачинете со многу сол и бибер, како и зачинете со сушен зеленчук. Кога оризот ќе омекне, што е 15 или 20 минути, во зависност од сортата, садот е подготвен!