Житарки за губење тежина

Рафинираната пченка или ориз може да има малку калории, но тие исто така брзо се дигестираат, апсорбираат и асимилираат, што е многу веројатно да ве доведе до ситуација да побарате нешто за грицкање пред да дојде времето за следниот оброк.
Поради тоа интегралните житарки се подобар избор, бидејќи со нив ќе се чувстувате посити.

Доколку се чувствувае прејадени, помали се шансите да побарате ужина, па дневното количество калории ќе ви остане на помало ниво.Поради тоа интергралните житарки се подобар избор од рафинираните житарки, и покрај тоа што интегралните житарки има повеќе
калории.

Житарките што ги содржат обвивките на зрното имаат растворливи растителни влакна, кои ја намалуваат апсорпцијата на јагленихидратите, и содржат многу мали масти.

Дури и житарките што содржат поголеми количество масти се во ред, како што се оревите,
бадемите и слично, бидејќи тоа се незаситени масти што не придонесуваат за срцеви болести.

Мени